Wtrysk bezpośredni BRC
System SEQUENT DIRECT INJECTION (SDI) jest najnowocześniejszym systemem sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej, przeznaczonym do samochodów z bezpośrednim wtryskiem benzyny (np: FSI, GDI). Powstał on na bazie sprawdzonej i znanej rodziny systemów SEQUENT, zachowując ich główne cechy tj. spójne komponenty oraz prostotę montażu i programowania. System SDI został opracowany indywidualnie dla danego typu silnika. Stosowany jest do samochodów 4 cylindrowych wolnossących lub turbodoładowanych o mocy max. do 200 kW (272 KM). Innowacją w tym systemie jest centrala sterująca SDI, która łączy w sobie funkcję emulacji oraz okresowego włączania wtryskiwaczy benzynowych zapewniając ich chłodzenie i tym samym zapobiegając przed uszkodzeniem. Programowanie systemu SDI polega na wgraniu gotowej mapy opracowanej specjalnie dla danego modelu silnika. W systemie zastosowano nowe okablowanie SDI, nowy przełącznik sensorowy SDI, wtryskiwacze BRC wraz z listwę RAIL oraz Reduktor Genius MB lub Genius Max (do wyboru w zależności od mocy silnika). SDI steruje wszystkimi fazami funkcjonowania silnika począwszy od wolnych obrotów a skończywszy na pracy w skrajnych warunkach, zapewniając maksymalny poziom kompatybilności dla każdego rodzaju paliwa.
System ten charakteryzuje się dużą niezawodnością i prostotą obsługi, gdyż przełączanie z benzyny na gaz następuje samoczynnie po osiągnięciu przez silnik odpowiedniej temperatury pracy. Sequent Direct Injection spełnia najbardziej rygorystyczne normy emisji spalin, przez co jest przyjazny dla środowiska.
ZASTOSOWANIE:
Silniki benzynowe wolnossące oraz turbodoładowane, 4 cylindrowe z bezpośrednim wtryskiem benzyny.
ZAWARTOŚĆ ZESTAWU SDI:
Reduktor GENIUS MB, centrala sterująca Sequent SDI, elektrozawór gazowy Et98, okablowanie centrali SDI, przełącznik nowego typu, listwa Rail BRC z zintegrowanym czujnikiem temperatury, wtryskiwacze BRC, filtr fazy lotnej FJ, rurka miedziana D-6, przewody gazowe, przewód wodny oraz elementy montażowe.
FUNKCJE:
Samoczynne przejście z benzyny na gaz po osiągnięciu właściwej temperatury płynu chłodzącego. Pełna integracja centrali gazowej z benzynową.
NORMY:
System spełnia normy emisji spalin EURO IV.
ZALETY:
– system jest w pełni konfigurowalny,
– nie wymaga emulacji sondy lambda,
– polepszenie płynności jazdy,
– zoptymalizowanie zużycia paliwa.
KONFIGURACJA:
Za pomocą komputera PC
BRC Sequent SDI jest dedykowanym rozwiązaniem do silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa
Kliknij w obrazek aby zobaczyć listę wszystkich opracowanych silników w zależności od ich kodów :
Przykłady realizacji :